Morgonstund har guld i mund.

Eller hur var det?
Njaa hade helst av allt velat legat å sovit nuja, de är vid den här tin ja sov som bäst tro ja!
Men ska ju iväg å jobba, känn som att jag hellre tjänar pengar än å sover, kan ja sova efter jobbet eller dom dagar jag int jobba:)
Sov väldans konstigt inatt igen, somnade vid 11 tin tro ja, sen vakna ja vid 12 å fick paniiiik.
Fick för mig att jag skulle upp då ja, så ja sprang upp, kolladep å klockan 3,4 gånger innan ja förstod att den var 12 bara.
Så la mig åter i sängen igen, skönt de:)
men nu ska ja bege mig mot work work, må åka i tid idag när de är världens tjockaste dimma!:S

Hoppas ni får en finfin dag mina vänner!

Kramar

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Hoppas din torsdag blir bra!

2009-03-05 @ 06:26:23
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0