Otursdag!

Efter en lång å skön natts sömn vaknade jag upp till en mindre rolig dag.
Klev upp, gjorde mig iordning å fixade lite frukost, tänkte starta datorn medans ja satt å åt.
Men vad? Min dator ville int alls starta, den gick int å ladda eller nånting.

Så de va det, ringde å beklagade mig lite till mamma.
Så jag packade ihop datorn å for ner dit.
Fick mig lite fika å färgade hennes hår, sen bar de iväg till birsta å lämna in datorn.
Blev så sur på dom att dom int hade någon lånedator till mig, så nu blir ja utan dator i minst 4 veckor!! :(

Å inte nog mä de så krångla min telefon, så tog å lämnade in den också.
Brydde mig int om å fråga om en lånetelefon för pappa hade en ny telefon hemma som ja fick låna.
Men när jag kom hem å skulle slå på den så är den låst till Telia å jag har halebop.
Så bra gick de!
Försökte även låsa upp den på internet,men de ville inte heller funka.

Så de här kan väl kallas otursdag va?

Men min mamma fick upp mitt humör lite genom att bjuda på en god middag, fransk fiskgratäng, mums!

Kvällen blir nog att umgås mä mamma, fika lite å se lite tv.

Puss

-JessicaAnnCaroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0