Skumbad!

Hej min vänner!

Är hemma hos mamma idag igen, känns som att jag kommer att bosätta mig här dom närmaste veckorna.
Eftersom jag har min dator på lagning så må ja ju fara hit å låna deras.

Har precis tagit mig ett varmt härligt skumbad, helt underbart va skönt de va!:)
Känn mig pigg å fräsch inför middagen ikväll:)

bad

Men först ska ja se reprisen på Andra Avenyn som ja missa i Tisdags, sen ska ja iväg å handla mä mamsen:)

Pratade även mä sis förut, imorrn blir de fastermys på stan, ska ta mä Wilma&Melle å fika massa gosaker!:)
Efter de blir de kalas hemma hos som för lilla Wilmis som blir 7 år:)

Har sån sprundlande känsla i kroppen idag, vet int vad det är? är de vårkänslorna som börjar sättas igång?:)


Ska ta å göra mig iordning nu, men ha en fin dag mina vänner!


Puss!


-JessicaAnnCaroline <2


Kommentarer
Postat av: Carro

ska fixa din bloggdesign snart, lovar :)

2009-03-19 @ 12:42:04
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0