Snoooooooza

De kan man säga att jag gjorde imorse ja, hade ställt väckaren på kl 9 för att försöka komma upp i skaplig tid å inte sova bort hela dan.
Klockan ringde kl 9, jag snooza,den ringde igen efetr 10 min, jag snooza.
Så höll jag på till klockan va 10.15, haha snacka om morgontrött!
Ändå somna ja runt halv 1 inatt, så borde vara utvilad tycker jag.
Men iof så spelar de ingen roll hur tidigt ja lägg mig så är ja trött ändå, är nästan piggare när ja sovit typ 5 timmar bara.
De tycker jag är väldigt konstigt, för normalt ska man väl sova runt 8 timmar?

kl
Dagens planer då, hade tänkt springa ner till tvättis nu efter ja ätit frukost, för att ta reda på tvätten sen igår, men då fick jag ett sms av min älskade vän på nr 16 att hon varit snäll å gjort de!! tack hjärtart!
 Men ska väl gå ner å hämta hem tvätten iallafall, hade även tänk å kika in hos C innan hon ska iväg å jobba.
 Senare på dan må ja åka ner till mor min å se om ja får igång min pärla, när hon fått ladda batteriet över natten. Pratade mä mor imorse å då lät de som laddaren gått tillbak ner på 0 så då ska de vara klart.
 Hoppas Hoppas!
Ska nämligen fara in till min syster i stan ikväll å umgåa lite mä henne, kanske blir en skön prommis eller filmmys i soffan bara!


"Snälla, snälla, snälla, snälla
Jag ber dig, snälla, snälla, snälla, snälla
Stanna kvar hos mig
För jag behöver ju dig"



Kisses

-JessicaAnnCaroline<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja känner igen de där med att snooza sen förra veckan hehe

2009-03-11 @ 20:19:29
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0