Stuvade mackisar!

Sitter hemma hos min mor i soffan å myser, så himla skönt å vara här ibland, bara vara liksom!
Har suttit här en stund å prata mä mor i soffan, prata om allt mellan himmel å jord!
Allt från presenter,födelsedagar,jobb,vänner, ja allt man kan tänkas!

Va väldigt spännande å se om jag skulle få igång min lilla pärla när jag kom hit, gick bara in å sa hej till mammsen å sen bar de iväg ut för att se om ja fick igång hon.
Kopplade bort laddaren, satt mig i bilen, å hon startde! som ett skott!
Så förmodligen är de batteriet som inte fungerade som de skulle, men får hoppas hon går tills jag köpt ett nytt!:)

Nu sitter jag å väntar på en god middag som mamma ska bju på, stuvade makaroner å köttbulla!
Stuvadade makaroner som bara mamma kan, förstår inter riktigt de där mä matlagningen alltså, jag får aldrig till lika go mat som min mor!
mk



-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Cärrow, man får aldrig till lika god mat som sin mor. :P

2009-03-11 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0