Dags för att skriva lite blogg igen kanske..

Ja ni, nu va de över en månad sen jag skrev!
Men jag känner att jag verkligen int har haft någon lust eller någon insperation till att skriva,men nu jäklar har jag samlat lite energi till ett lite mer aktivit bloggande.

Har hänt en hel del sen sist jag skrev, men inget jag orkar ta upp här, skulle nog tråka ut er ganska rejält då, fast har varit massor mä bus som vanligt!:)

Nu har jag precis målat lite, fick två träfärgade pallar av min bror.
Och eftersom mitt barbord å stolarna är svarta så tyckte jag de såg bäst ut om pallarna är svart a.
Fick färgen av pappa för någon vecka sen, men har int tagit tummen ur förens idag å börjat måla.
Blir nog ritkigt snyggt ska ja tro!

Annars idag vet jag int riktigt va som händer, tråkigt väder är de ute också, därför tog ja mig en lååång sovmorgon till halv 1 idag, då min syster ringde å väckte mig, hon tyckte de va dags för mig å stiga upp,hehe.

Vid halv 5 kommer iallafall mor min å hämtar upp mig för en middag på sibylla,mums!
Va i stan mä mor igår, å då äkte vi förbi sibylla å hon blev så sugen på ett raggarmeal, så hon bestämde att hon å ja skulle äta de till middag idag, å de tackar man int nej till:)

Sen får vi se vad kvällen har ett erbjuda, kanske blir en tripp till Kramfors å hälsar på L :)

Blev ett litet inlägg iaf, ska ta å duscha å fräscha till mig lite nu, kanske blir skrivet lite ikväll ockå:)

Hoppas allt är bra mä er mina vänner?!

Puss å kram!

-JessicaAnnCaroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0