Drottningen av sömn.

Ja då har de snart gått en dag igen då, förstår int vars dagarna tar vägen åt? hinner knappt vakna så äre dags å lägga sig igen!

Imorse blev de till att kliva upp tidigt, eller va meningen att jag skulle upp kl 8, men jag var verkligen mer död än levande, så vid kl 9 blev de en väldigt fart!
Min kära mor kom å hämtade upp mig vid halv 10 för att bege oss in till staden.

Hade ett möte på Amf kl10, gav int mig alltför mkt, men de är ju ett måste! Men träffade lite bekanta där, de är ju alltid trevligt! men situationen var ju lite lustig! haha!

Efter en rajd på stan blev de raka vägen hem till tvätten, vääääldigt sugen på att tvätta, eller inte. Men de är så skönt sen när de väl är gjort!
Emellan tvättarna har jag legat å sovit, nästan sovit bort halva dan, vet int om jag är sjuk eller vad de är frågan om?
Jag kan verklgien sova hur mkt som helst, jobbigt när man ska va så trött hela tin.

Å träning är de ikväll a, men jag pallar verkligen int, känner mig helt lost, lite synd de när dom gaddat ihop sig ett gäng för att träna nu när riktiga träningen har sommaruppehåll, men nästa gång ska ja tusan i mig vara mä!
Som tur va kom Miss Energy hit innan hon drog iväg på träningen, kände verkligen att jag behövde träffa dig, bara för att få prata lite, å hon gav mig verkligen energi till å göra något.
Tog tag i disken direkt när hon åkt iväg, nu håll ja på å plocka lite, funderar på att dra fram dammråttornas bästa vän för en liten vals, och även måla lite, vi får se!:)

Nä, jag må ju slita mig från datorn om de ska hända något.

Men jag hoppas alla haft en bra dag å får en supermysig kväll!:)

Puss! -JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0