Humöret är på topp idag!

Idag mår jag bra, hur bra som helst! Hur mår ni?

Fick tre samtal från jobbet idag, fick massa pass nu, känns så himla skönt att få jobba lite.
Tror att de är de som tynger mig mest, när jag int jobbat på ett tag å inte vet när jag ska jobba nästa gång.
Men imorrn ska de jobbas å nästan hela nästa vecka, plus några dagar till, Underbart!

Imorse efter frukost stack jag direkt till tvättstugan för att ta reda på tvätten å starta en till maskin, skönt nu när allt är tvättat, men de går väl bara en vecka igen så är tvättkorgen full.
Nu innan ja tvätta hade ja på tok för mycket tvätt så tvättkorgen säcka ihop,haha, så är ute efter en ny lite finare, någon som vet vars man kan få tag på en sån?
Hehe nog tjatat om något så tråkigt som tvätt.

Jag å grannen tog våra cyklar för en cykeltur i de fina vädret, när vi väl börja cykla kändes de lite småkyligt, tur ja hade mä en extra tröja.
Vi tänkte vi skulle ut på en liten tur för att röra på oss å ha något å göra, men de lilla turen blev till Lunde på macken å köpa snus.
Verkligen en härlig cykeltur tyckte vi, köpte oss även en glass för å njuta i solen, men vars tog solen vägen när vi kom ut mä glassen?
Hehe ja de va lite små roligt, där skulle vi njuta av en glass i solen som int visade sig längre, istället hade de börjat blåsa.
Så på vägen hem blev de en mindre härlig cykeltur i motvind, men vi höll humöret på topp å pratade om framtidens planer.
Blir Stadsfesten i Kramfors om en månad, å senare i sommar ska de ut å campas, längta verkligen!
Vi va ute på en tripp förra sommarn å Östersund, å de var kanonmysigt de!
Väntar bara på att jag ska få mitt Schema för sommarn så vi kan spika ett datum, så roligt att ha något att se fram emot!

Vi både va lite små mör i kroppen efter en 2 mils cykeltur, men kändes skönt när vi kom hem å la oss, charly i soffan å ja i sängen.
Efter en stunds latande bar de iväg hem till c, hon skulle bjussa på middag idag, blev en riktigt god köttfärspaj å till efterrätt blev de kärleksmums å kaffe, snacka om Torsdagslyx!

Ikväll blir de en lugn å stillsam kväll framför tvn, å tidigt i säng blir de när jag ska upp 6 imorrn.
Ah juste, igårkväll gjorde jag å c negerbollar till filmen, skitgott verkligen! Dessutom såg vi på en uuuunderbart bra film, Twillight, har ni sett den? om int måste ni verkligen se den.   


Har sett den två gånger nu, å jag är verkligen såld på den, innan ja såg den tänkte ja; en vampyrfilm, verkligen int min smak av film, men så fel man kan ha! ni kanske har förslag på någon annan bra film?

Nu ska ja vara lite social här mä grannfrun, men ha en fin kväll!

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: maria

Kul att du börjat blogga igen så man ha nått att läsa :D

2009-05-07 @ 20:55:13
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0