KalasLördag!

Å jag har laddat mä en hel del sömn kan ja lova er, sov till halv 1 idag. tur mammi ringde å väckte mig då!
Va vaken vid 10 först å kände mig ganska pigg, men somnade om efter en blink.

Nu är ja hemma hos mamma å pappa å hälsar på, laddar även mä lite mat inför kvällen, de kan vara bra:)
Syster är även här på besök, å snart kommer mamma å pappa hem igen mä mina kära syskonbarn, så mysigt när familjen samlas:)

C slutar halv5 idag, så jag antar att de är då de händer! då startar kvällens äventyr som senare leder vidare in i Kramfors, ser fram emot en riktigt roligt kväll mä mycket dansande!
Vad har ni för planer idag?

Ska passa på å umgås lite mä familjen nu,

Party on!

me
-JessicaAnnCaroline<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0