myskväll i soffan

Ja då va de Fredag igen, Fredagkväll dessutom å de betyder MYSkväääll!
Tycker de är så mysigt å bara gosa ner sig i soffan mä något gott å kolla på tv eller någon bra film en Fredagkväll å ladda inför Lördagen äventyr.

mys 

Vad gillar ni att göra på Fredagkvällar?

Har haft en väldigt bra dag idag, jobbade till halv 12, lugnt å skönt på jobbet.
Va "mattant" idag, eller va man nu ska kalla de? lite alltiallo blir man nästan, men de är kul!
Trivs så himla bra på jobbet å mä alla arbetskamrater, synd bara att man sällan jobba mä H å S numera, men får hoppas de blir mer snart!
Fick även mitt schema för sommaren, de blir till att jobba i sommar kan ja lova, men pengar blir de!
Vad ska ni göra i sommar? jobba eller bara njuta av livet?

Efter jobbet blidde de lunch hos mor å far, pratade å skrattade som vanligt:) dom är för underbar mina föräldrar!
Efter några timmar där for ja hem, tog ett stopp på Högis för att hämta lite kosing av C som jobbade ikväll, roligt å hälsa på å träffa gamla godingar!
Men sen blev de brottom brottom, for hem en sväng å sen bar de iväg till Kramfors för att umgås mä L å hinna in på Glasbanken för att inhandla drickbart tills imorrn:)
Vitt vin blev de, som vanligt, men gott de!:)

Nu sitt ja bara å myser, städar å donar lite emellanåt.
C kommer nog snart hit efter hon slutat jobba, då ska vi kolla våra scheman å planera inför sommarn, underbart!!
Blir även en liten resa till för mig, den 5ejuni tar min "lilla" kusin studenten å de må ju firas! Så blir en helg i Östersund a.
Kul å resa!

Ska återgå till lite donande nu, see you later!




Va meningen att jag skulle publicera det här inlägget lite tidigare,men fick besök mitt uppiallt så kom av mig alldeles:P

efter en underhållande kväll mä Charly å bonden är jag helt slut, lär nog ha träningsvärk i magen imorrn av all skratt!
Nu blire sängen å försöka få mig några timmars sömn, känns som de kan vara en idé när ja varit vaken sen 6 imorse!
Godnatt mina vänner!
-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0