Sömnlös natt med många tankar och funderingar.

Kan verkligen inte sova, la mig i sängen tidigare för att försöka sova.
Vilket var helt omöjligt, förstår inte varför alla tankar ska komma upp precis när man ska sova?
Det är ju då man vill känna lugnet och slippa tänka på allt.
Men trots allt känner jag mig pigg ändå, har legat å sätt på alla serier som går på 4an, haha vilket nöje.
Tur datorn finns!
Va ett tag sen jag skrev här i bloggen nu, men kom mig som aldrig för å skriva.
Känns lite tråkigt å meningslöst och skriva om det jag gör varje dag, skulle vilja komma på något roligt att skriva om.
Och tyvärr är inte alla dagar så roliga, men många av dom är de.
Jag å min käraste vän Charly hittar nästan alltid på nå tokerier, Sitt vi inte hemma vi varsin dator å glor så ränner vi runt på stan, eller åker bil hit å dit, eller så fiskar vi, ganska vardagliga saker, men sen ska vi inte gå in på dom riktigt tokerierna vi har för oss, haha vi er lite speciella vi!
Hade förresten besök av Maria och Linus och deras söta dotter igår kväll, vilket va jättemysigt!
Så roligt att få besök!
Och Maria berättade om tävlingarna hon varit med i och vunnit, så blev så himla sugen på att tävla jag också.
Tänkte jag ska ta att titta runt lite nu när jag ändå inte har något bättre för mig tills jag ska göra mig iordning och fara till Birsta med min bästaste Charly och Teres.

1


Det var allt för mig denna morgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ramvik :D

2009-07-20 @ 00:33:47
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0