...

Mitt i natten å här sitter jag, känns som att jag kanske borde skaffa mig lite bättre sovrutiner?:P
Men blir alltid att jag fastnar vid datorn på kvällarna, int för att de finns så mycket att göra, men alltid finns de någon att prata mä:)

Lördagens "kalaskväll" blev skitskoj, vi började ju hemma hos grannen.
Solen sken å de va riktigt härligt, kunde int bli bättre! så vi tog oss ett vinglas å satte oss på balkongen, är de inte underbart att sommarn snart är här?
Efter vi druckit upp glaset, drog vi oss in för att göra oss fin, finare?:) hade på mig min fina blommiga kläning från gina, verkligen älskar den, en riktig favorit!
När vi gjort oss klar å fått i oss några glas kom bonden på besök för att senare skjutsa in oss till Kramfors.
Vi satt å lyssna på musik,prata å skratta, hade riktigt trevligt!
När alkoholen börja göra sin verkan kom ja å C på att vi skulle bjuda in hennes granne (som bor där varannan vecka när han jobbar), sagt å gjort, gick ja först dit å knackade på, men ingen öppnade.
Men vi gav int upp, både ja å c gick över å plingade på den här gången, då öpnnade han, både vi å han såg nog lika chockad ut, haha!
Vi bjöd över han, å han sa att han skulle komma över.
Så vi gick hem till c igen för att fortsätta festa lite, å telefon min ringde å vi blev bjuden på födelsedags fest hos en kompis inne i Kramfors, så vi gjorde oss klar å for iväg.
Hade helt glömt bort att vi bjudit över grannen, så undra om han kom över å knacka på när vi åkt, hehe, lite taskigt av oss de där,men men!:P de kommer fler gånger!
Festen hos M va riktigt kul, träffade en massa gamla kompisar å pratade gamla minnen, sen bara de iväg ner på glajjan där ja å c shejkade resten av kvällen, som alltid! men så himla roligt de är att dansa!

Söndagen spenderades mestadels i sängen, men för ovanlighetens skull va ja uppe tidigt å pigg som aldrig förr, eller kan de varit så att alkoholen satt kvar!?:P hehe
Umgicks mä c hela dan, eller umgicks å umgicks, vi låg på varsitt ställe å halsov mest hela dan.
På eftermiddagen tog vi oss en tripp till Kramfors för en bakispizza!
Kvällen blev lika lugn, fick besök av L som kom över någon timme, pratade å så, riktigt trevligt!

Ja, måndag då, dagen som varit..
Hälsade på mami å papi, fick mig lite middag innan de bar iväg på jobbet.
Va en lugn å skön kväll, skönt att få jobba, men fortfarande lite seg sen lördagen.

Imorrn blir de jobb igen, börjat int förens 16, så innan de kanske de bli lite städning å möte.
Efter de ska ja hem till min kära bror å hans familj, tänkte låna soffan över natten, smidigast å sova i stan när ja ändå börja 7 på onsdag.

De var nog allt för mig den här gången,funderar på att försöka sova lite.
Hoppas ni har de bra mina vänner!


God natt!!
-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0